The New Vividstorm S PRO Electric Tension UST ALR Floor Screen | Full Review
11 Οκτωβρίου 2020
Δοκιμάζουμε τον Viewsonic M2
4 Νοεμβρίου 2020

Η τεχνολογία διπλής οπτικής μηχανής DLP είναι γνωστή χρόνια τώρα.

Η εταιρία που την εφηύρε και την χρησιμοποίησε πρώτη φορά είναι η πασίγνωστη Γερμανική εταιρία Carl Zeiss στον ειδικό για πλανητάρια προβολέα της VELVET.

 

 

Αυτή η διπλή οπτική μηχανή χρησιμοποιεί 2 DMD chips σε “σειρά” οπότε μπορεί και χαλιναγωγεί απόλυτα το φως. Το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό, το contrast που παράγει ένας τέτοιος προβολέα αγγίζει αυτό μιας OLED TV. Στην περίπτωση του VELVET το native on/off contrast που ανακοινώνει η εταιρία αγγίζει τα 2.500.000:1…πως είπατε?δεν σας άκουσα?

Και κάπου εδώ έρχεται η Cristie, εταιρία γνωστή για τους μεγάλους κινηματογραφικούς προβολείς που παράγει να υιοθετήσει αυτή την τεχνολογία και να την πάει ένα βήμα παραπέρα.

 

O Cristie Eclipse είναι ένας θηριώδης βιντεοπροβολέας που ενσωματώνει οτι τελευταίο έχει να αναδείξει η τεχνολογία μέχρι τη στιγμή που γράφεται αυτό εδώ το άρθρο.

 

 

 

Υδρόψυκτη πηγή φωτός RGB laser με δυνατότητα να παράγει από 2.000 εως 26.000 ansi lumens (υπάρχουν τρεις εκδόσεις του με 9.000, 17.500 και 26.000 μέγιστη φωτεινότητα) , και φυσικά διπλή οπτική μηχανή με 6 DMD chips που αποδίδει 20.000.000:1 contrast (πρακτικά άπειρο contrast).

 

christie-eclipse-datasheet

 

Το απίστευτο δεν είναι μόνο το ασύλληπτο on/off contrast που φτάνει αυτό μιας OLED τηλεόρασης αλλα ο τρόπος που συμπεριφέρεται σε ολόκληρη την κλίμακα ADL (Average Display Luminance)

 

 

Κοιτάξτε την διαφορά συγκρινόμενος με την αφρόκρεμα αυτή τη στιγμή στην βιντεοπροβολή, τον JVC NX9 και τον Sony 870ES

 

 

Αυτή η απόδοση του Eclipse όσο αφορά το contrast μπορεί να χαρακτηριστεί με μία λέξη και μόνο, “εξωπραγματική”.

Και θα αναρωτηθεί κάποιος και ορθώς, ένας προβολέας 150 κιλών με κόστος πολλών εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, πως μπορεί να επηρεάσει την οικιακή βιντεοπροβολή?

 

Θα απαντήσω ότι από την στιγμή που και δεύτερος κατασκευαστής σχεδίασε και υλοποίησε διπλή DMD οπτική μηχανή που παράγει το contrast μιας OLED τηλεόρασης , σίγουρα περιμένουμε αυτή η τεχνολογία να περάσει σιγά σιγά και στους προσιτούς DLP βιντεοπροβολείς από τις γνωστές εταιρίες του χώρου.

Φανταστείτε έναν 4Κ μικρό LED DLP με άπειρο contrast που να μπορεί να ανοίγει από 50 εως 150 ίντσες στο κόστος μιας 65αρας τηλεόρασης, game changer!

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *